Varför vi startade

För några år sedan försökte jag reklamera ett headset jag hade köpt, efter att ha behövt förklara samma problem för fem olika personer fick jag till slut skicka produkten till service. Jag skrev ut kvitto, retursedel och alla andra dokument jag hade ombetts skicka med till serviceverkstaden.

Efter någon vecka eller två fick jag tillbaka mitt headset, till min förvåning fick jag reda på att serviceverkstaden inte hade lagat något för att artikelnummer inte hade angivits (förutom då på både kvitto och på produktförpackningen).

När jag försökte förklara det nya problemet för kundtjänsten möttes jag återigen utav oförstående, gav upp och kunde förbannad konstatera att automatisera kundtjänstflöden och förskjutning utav ansvar hade gått alldeles för långt.

Sedan dess har vi försökt skapa en "gamingbutiken på hörnet" känsla där du får prata med riktiga personer som bryr sig om din order, om butiken och att faktiskt få löst problem och skiter fullständigt i att kundtjänst statistiken ska "se bra ut" för ledningsgrupper

Vi på Gaminggadgets 

Sebastian Söder

Sebastian
Inköpsansvarig
sebastian@gaminggadgets.se

Larry Söder

Larry
Master of Coin

Lukas Söder

Lukas
Kundtjänst- och IT-Ansvarig
lukas@gaminggadgets.se

Filip Söder

Filip
Marknadsföringsansvarig

Här finns vi

Vi har ingen fysisk butik men är du i krokarna är du varmt välkommen att hälsa på oss på. 

GamingGadgets Sweden AB
Energigatan 4
434 37 Kungsbacka
Hallands län

Det är också denna adress som används vid försändelser.